Polityka Zwrotów i Reklamacji

Zasady zwrotów
Jeśli od otrzymania zamówienia minęło 14 dni lub więcej, nie ma możliwości uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany.

Aby zakwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, oraz musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Niektóre produkty, takie jak towary łatwo psujące się (żywność, kwiaty, czasopisma), produkty intymne lub sanitarne, produkty niebezpieczne lub łatwopalne, takie jak gazy i płyny, nie mogą zostać zwrócone.

Ponadto zwrotowi nie podlegają karty podarunkowe oraz niektóre produkty zdrowotne i higieny osobistej.

Różnica w kolorze nie jest wystarczającą podstawą do zwrotu. Kąt i światło na zdjęciach mogą zmienić postrzeganie kolorów.


Aby dokonać zwrotu, należy okazać nam paragon lub dowód zakupu oraz datę dostawy.

Nie należy zwracać zakupionego towaru do producenta.

Prosimy o kontakt mailowy w celu zorganizowania zwrotu. Produkt należy odesłać na własny koszt na adres podany w wiadomości e-mail.

Gdy dany produkt zostanie wysłany na adres wskazany w wiadomości e-mail, dokonamy zwrotu pieniędzy.



Polityka zwrotów




Nasza polityka wynosi 14 dni. Jeśli minęło 14 dni od otrzymania produktu, nie będziemy w stanie dokonać zwrotu ani wymiany.

Jeśli jednak w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia zmienisz zdanie, zwrócimy Ci pieniądze bezpośrednio.

Przetwarzamy zamówienia tylko 24 godziny po ich złożeniu. Ma to na celu sprawdzenie i poprawienie ewentualnych błędów.

Po tym czasie nie zwracamy pieniędzy za zmianę zdania lub błąd w zamówieniu. Po otrzymaniu produktu można go jednak zwrócić pod pewnymi warunkami.

Aby skorzystać ze zwrotu produktu, musi on być w takim samym stanie, w jakim był przed odesłaniem. Produkt musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu i zostać wysłany na podany przez nas adres.

Konieczne będzie również przesłanie zdjęcia produktu, abyśmy mogli ocenić, czy jest on uszkodzony.


Oto warunki zwrotu produktów:

Wymagamy zwrotu paczki na podany adres oraz dostarczenia zdjęcia lub dowodu zwrotu na ten adres. Jeśli wybierzesz pierwszą opcję, nie musisz wysyłać produktu na adres producenta. W przypadku wybrania drugiej opcji możemy zaakceptować pokwitowanie pocztowe lub bilet wysyłkowy.

Ważne jest, aby pamiętać, że prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania, jeśli błąd można przypisać konsumentowi, na przykład w przypadku zamówienia niewłaściwego rozmiaru odzieży lub obuwia. W takich sytuacjach zachęcamy naszych klientów do dokładnego sprawdzenia dostępnych rozmiarów przed dokonaniem zakupu, aby uniknąć rozczarowania. W przypadku wadliwego produktu lub takiego, który nie jest zgodny z dostarczonym opisem, zwrot zostanie oczywiście przyjęty, a klientowi zostanie zaoferowany pełny zwrot pieniędzy lub wymiana.

Możemy poprosić o zaczekanie do momentu otrzymania przez nas przesyłki przed wysłaniem nam dowodu zwrotu. W przypadku żądania zwrotu pieniędzy może być konieczne sprawdzenie przesyłki przed dokonaniem zwrotu.

Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy przedmiot przed podjęciem decyzji o ewentualnym zwrocie pieniędzy. Jeśli po dokładnej kontroli stwierdzimy, że produkt jest w dobrym stanie, zwrócimy go użytkownikowi bez dokonywania zwrotu pieniędzy.

Zobowiązujemy się do przetworzenia zwrotu niezwłocznie po jego otrzymaniu. Zgodnie z prawem europejskim, zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu lub dowodu wysyłki. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto do pierwotnego zakupu, chyba że wyraźnie uzgodniono inną metodę. Należy pamiętać, że czas zwrotu może się różnić w zależności od wystawcy karty kredytowej.

Rozumiemy, że nasze procedury zwrotów mogą wydawać się nadmierne, ale nasze doświadczenie pokazało nam, że ważne jest, aby ich przestrzegać, aby uniknąć nadużyć. Dokładamy wszelkich starań, aby przetwarzać każde żądanie zwrotu i refundacji, ale musimy mieć pewność, że każde żądanie jest uzasadnione.

Jeśli zatwierdzimy Twoją prośbę o zwrot pieniędzy, wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem.